نشست سالیانه اعضای ایرانی دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی کشورهای حاشیه دریای خزر در دانشگاه گیلان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، با حضور رئیس دوره‌ای اتحادیه دانشگاه‌های دولتی و مراکز تحقیقاتی حاشیه دریای خزر و فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر نشست سالیانه اعضای ایرانی دانشگاه‌های دولتی و مراکز تحقیقاتی کشورهای حاشیه دریای خزر در دانشگاه گیلان برگزار شد.
در این نشست موضوعاتی اعم از گزارش عملکرد دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی عضو اتحادیه و ارائه دستاوردهای هدف‌گذاری شده در نشست قبلی، هم اندیشی و تبادل نظر در زمینه الزامات و نحوه حضور اعضای ایران در بیست و پنجمین مجمع عمومی اتحادیه مورد بررسی قرار گرفت.
اتحادیه دانشگاه‌های دولتی و مراکز تحقیقاتی حاشیه دریای خزر در سال ۱۳۷۵ به منظور تقویت همکاری‌های مشترک فرهنگی، آموزشی و پژوهشی پنج کشور ایران، روسیه، قزاقزستان، آذربایجان و ترکمنستان در خصوص دریای خزر شکل گرفته است که 21 مرکز دانشگاهی و تحقیقاتی ایرانی در این اتحادیه عضو هستند

+ نوشته شده در  شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ساعت 9:42  توسط سبحان   | 

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی با بیان اینکه هوانیروز در۳۰ استان کشور خدمات امدادی و اورژانس را از طریق ناوگان هوایی خود ارایه می‌دهد، گفت: راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه در حرم مطهر رضوی گفت: قدرت موشکی و نظامی ایران امروز در بالاترین حد مطلوب است.
وی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف و مرزهای زمینی، هوایی و دریایی مرهون هدایت‌های رهبر انقلاب در چند دهه اخیر است، لذا نگاهمان به فرمایش مقام معظم رهبری و عمل به تدابیر ایشان است.
فرمانده هوا نیروز ارتش با اشاره به اینکه نیروهای مسلح از اقتدار بسیار بالایی در منطقه و جهان برخوردار است، تصریح کرد: راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است.
وی تاکید کرد: نیروی‌های مسلح علاوه بر اقدامات دفاعی و امنیتی که امنیت در تمامی مرزهای کشور را محقق کرده است؛ در حوادث و بلایای طبیعی نیز خود را یار و همراه مردم می‌دانند.
امیرسرتیپ قربانی با بیان اینکه ارتش با تمام اخلاص در برابر هر دشمن یا حادثه‌ای در حفاظت از مردم ایستادگی می‌کند،خاطرنشان کرد: در زلزله اخیر کرمانشاه، هوانیروز طی یک روز صدها سوتی پرواز برای خدمت به مردم آسیب دیده انجام داد


برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران
+ نوشته شده در  شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ساعت 9:36  توسط سبحان   | 

مراسم تجلیل و تقدیر از عوامل اجرایی و مدیریتی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401 با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) و فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، مراسم تقدیر از عوامل اجرایی و مدیریتی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401 با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
سردار سرتیپ پاسدار علی شادمانی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در این مراسم با تسلیت ایام عزاداری محرم اظهار داشت: دفاع ازجمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای اسلام، جهاد است و قرارگاه مشترک پدافند هوایی از این جهت ماموریت بسیار حساس و مهمی را بر عهده دارد. شما در کسوت مدافعان این کشور سال‌ها راه جهاد هستید و برای شما ثواب نوشته می‌شود. ما این راه جهاد را از امام حسین(ع) فرا گرفته‌ایم.
وی با اشاره برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401 گفت: مرحله اصلی رزمایش در دو روز برگزار می‌شود اما باید بگوییم که بار دانشی رزمایش در مراحل پیش از مرحله اجرایی شدن قرار دارد


برچسب‌ها: ارتش, پدافند ارتش جمهوری اسلامی
+ نوشته شده در  شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ساعت 9:34  توسط سبحان   | 

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امسال با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نیروی الهی، شاهد رشد 11 درصدی تولید قطعات گلوگاهی و همچنین باز آماد 29 فروند هواپیما در این نیرو بوده‌ایم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو که با حضور کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و تبریک ایام الله دهه فجر و روز 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش با اشاره به رشادت‌ها و نقش این نیرو پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروی هوایی به عنوان یک نیروی پیشگام همواره در صدر اولین‌ها قرار داشته و دارد؛ به گونه‌ای که این نیرو با نقش آفرینی در تاریخ انقلاب اسلامی همواره به عنوان مدال افتخاری برای نیروهای مسلح محسوب می شود. این افتخار آفرینی از همان اوایل انقلاب با اولین بیعت آرمانی آغاز و در ادامه با اولین پاسخ کوبنده به ارتش متجاوز بعث عراق ادامه داشت و در این بین نیز با راه‌اندازی سازمان خودکفایی جایگاه خود را در صدر اولین‌ها حفظ و آن را تثبیت کرد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این نیرو در سال جاری خطاب به آنان تصریح کرد: همت و تلاش بی‌وقفه شما عزیزان همواره باعث سرافرازی این نیروی الهی شده است که این همت والا امروز موجب رشد 11 درصدی تولید قطعات گلوگاهی و ارتقاء توان عملیاتی نیروی هوایی و همچنین باز آماد 29 فروند هواپیما در این نیرو شده است که این حاصل سرپنجه‌های قدرتمند متخصصین و صنعتگران توانمند و جوان این نیرو است.
امیر سرتیپ واحدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص فریضه جهاد تبیین خاطر نشان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر امپراطوری رسانه ای در صدد تحقق اهداف متخصمانه خود هستند که هدف اصلی آنان ایجاد نفاق و دودستگی در جامعه ایرانی است لیکن این اهداف بسیار مخرب و نابود کننده هستند که بنیان ایران و ایرانی را هدف قرار داده اند، پس جهاد تبیین همان مولفه‌ای است که می تواند به عنوان پاد زهری اثرگذار در مقابله با این گونه تهاجمات عمل کند و این تبیین‌گری تنها به واسطه مسئولیت‌پذیری تمامی آحاد جامعه محقق خواهد شد


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی هوایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ساعت 19:13  توسط سبحان   | 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد .
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر
وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، به عنوان یک پدیده بزرگ جهانی در دهه‌های پایانی قرن بیستم، تأثیرات بسیار گسترده و عمیقی در ابعاد مختلف بر ایران، منطقه غرب آسیا و جهان بر جای گذاشت. ملت بزرگ ایران در پرتو آموزه‌های متعالی اسلام، دل و جان به رهبری آسمانی حضرت امام(ره) سپردند و با وحدت و یگانگی، تحولی عظیم آفریدند که در تاریخ ماندگار شد و تاثیرات و بازتاب‌های گسترده و عمیقی بر سطح منطقه‌ و نظام بین‌الملل بر جای گذاشت. انقلاب اسلامی در عصر جاهلیت مدرن به وقوع پیوست، در دورانی که دو تفکر کمونیسم و لیبرالیسم مبتنی بر الحاد و دین‌گریزی، سراسر جهان را زیر سلطه قرار داده بودند و تمام تحولات مهم و راهبردی به‎طور مستقیم یا غیرمستقیم از جانب ابرقدرت‌ها طراحی و هدایت می‌‌شد.
انقلاب اسلامی ایران با ارایه الگویی متعالی و متکی بر اندیشه‌‌های ناب اسلامی، یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران مستقر ساخت. سقوط نظام شاهنشاهی و استقرار حکومت دینی پس از 1400 سال، کسب استقلال سیاسی و ایجاد نظام مبتنی بر ولایت‌فقیه با مشروعیت و اقتدار در ایران، از دستاوردهای مهم آن بوده است.
انقلاب اسلامی ایران با مقاومت و ایستادگی مقتدرانه، راه توسعه و تعالی را در پیش گرفت، به گونه‌ای که اکنون پس از چهل و چهار سال با فروپاشی کمونیسم و احتضار لیبرالیسم، با شتاب در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی گام برمی‌دارد و با گذشت چهل و چهار سال از حیات پر برکتش، شعارهای جهانی آن همچنان زنده و آرمان‌های انقلاب کماکان در کانون توجهات است و مقتدرانه از منافع و امنیت ملی ایران دفاع کرده و در مقابل زورگویان و قدرت‎های استکباری ایستاده و موجب سربلندی ملت ایران و ملت‌‍‌های مظلوم جهان شده است. امروز انقلاب اسلامی به دلیل ماهیت و عملکرد و تعقیب جدی آرمان‌ها و وفادار ماندن به شعارهای اصلی و اساسی، در معرض دشمنی و خصومت قدرت‌های استکباری قرار دارد. دشمن در سال‌های اخیر با اتخاذ راهبردهای مختلف در صدد سد کردن مسیر حرکت انقلاب اسلامی و وارد آوردن ضربه به نظام جمهوری اسلامی بوده است؛ اما با بصیرت و مقاومت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، دسیسه‌های دشمن یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است. از این رو دشمن با اتکا به عملیات روانی و رسانه‌ای، یک جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داده است


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ساعت 19:12  توسط سبحان   | 

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: برنامه‌ریزی برای حضور در تنگه‌پاناما از سوی نیروی دریایی ارتش کشورمان کشیدن خط بطلان بر دسیسه چینی‌های غربی‌ها و همچنین نشان دادن قدرت دفاعی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، علی اکبر علیزاده برمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اهمیت حضور و عبور ناوهای جنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران از کانال پاناما، گفت: آمریکایی‌ها بعد از جنگ جهانی دوم نقشه‌ای را برای سلطه دائمی بر دنیا خصوصا دریاها و آب‌های آزاد پیش بینی کردند زیرا آنها تصور می‌کردند با این رویه می‌توانند در برابر جهان سوم مصون باشند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بر این اساس مشاهده شد برای تنگه‌ها و آب‌های بین المللی و آزاد قوانینی تدوین شد تا به راحتی عبور و مرور داشته باشند و هیچ کشوری نتواند از آب‌های سرزمینی خودش فراتر برود.
وی با اشاره به اینکه امروزه ناوهای ایرانی در اقیانوس‌های هند و اطلس حضور دارند که بیانگر شکست دسیسه‌های غربی‌ها خصوصا آمریکایی‌ها در حوزه قدرت دریایی است، ادامه داد: به عنوان مثال صادرات نفت به ونزوئلا بدون ایجاد اختلال از سوی آمریکایی‌ها و حضور ناوهای ایرانی در خلیج عدن، تنگه مالاکا، تنگه باب المندب و غیره از جمله مصداق‌های این مهم است.
نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه نیروی دریایی نیروی راهبردی و مهم برای هر کشوری محسوب می‌شود، افزود: امروزه اقتصاد دریایی کشورمان با ماموریت‌های حمایتی ناوگان دریایی ارتش به راحتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی دریایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ساعت 9:51  توسط سبحان   | 

امیر سرتیپ خلبان واحدی با اشاره به حوزه جنگ‌های نوپدید گفت: بی‌شک امروز مهم‌‌ترین مؤلفه پیروزی در جنگ ترکیبی، دشمن‌شناسی است که این مؤلفه تنها با تبیین‌گری و بصیرت‌افزایی محقق می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش گوهرهای فاطمی این نیرو که در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد برگزارشد، با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ابزارهای شناختی از جمله امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد دو‌دستگی و نفاق در میان جامعه ایرانی بویژه جوانان هستند که تنها راه مقابله با این گونه تهدیدات و تهاجمات، شناخت دشمن از طریق تبیین‌گری و روشن‌گری است لذا این دو تنها بواسطه بصیرت‌افزایی و روشن بینی آحاد جامعه محقق خواهد شد.
وی اظهار کرد: جنگ ترکیبی به مثابه واحدهای ابزاری و هجومی است که با اعمال فشار در بلندمدت به دنبال نتیجه‌گیری مطلوب است لیکن این تنها نمونه کوچکی از ویژگی‌های جنگ ترکیبی است که می‌تواند موجب گمراهی و ریزش شود.
امیر سرتیپ واحدی در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی شناختی وارونه‌نگری در باورها و ارزش‌های دینی، مذهبی و اعتقادی ملت است که ریشه در پیشرفت جمهوری اسلامی ایران دارد چرا که دشمنان با ایجاد جنگ‌های نوپدید به دنبال توقف قطار پیشرفت انقلاب هستند و این همان هدفی است که گاهی اوقات جایگاه دوست و دشمن را وارونه نشان می‌دهد


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی هوایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ساعت 9:16  توسط سبحان   | 

امیر سرتیپ حیدری گفت: امروز نیروی زمینی ارتش با قدرت یگان‍های زرهی، توپخانه، پهپاد، جنگ های الکترونیک، هوانیروز و... بعنوان یک نیروی بازدارنده شناخته می‍شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین سومین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) حوزه نیروی انسانی این نیرو، با بیان این که طرح‌های لبیک، تمامی نیازها و دغدغه‌های معیشتی کارکنان نیروی زمینی ارتش را شامل می‌شود، گفت: این طرح‌ها علاوه بر رفع مشکلات مدنظر کارکنان، موجب افزایش روحیه و انگیزه خدمتی و در نهایت ارتقای آمادگی رزمی کارکنان می‌شود.
وی با اشاره به ویژگی‌های یک فرمانده موفق اظهار کرد: یک فرمانده موفق، باید برای سربازان خود علاوه بر فرمانده بودن، در نقش پدر و رهبر نیز باشد. با ترکیب این سه نقش قطعا می‍توان در اجرای طرح‍های لبیک به گام‍های بزرگی دست یافت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که وظیفه اصلی نیروی زمینی ارتش، برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی است، خاطر‍نشان کرد: علی رغم تمام تهدیدات، با عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ارتقای سطح آمادگی نیروی زمینی، توانسته‌ایم به درجه‌ای از بازدارندگی دست یابیم تا توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شود


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ساعت 11:30  توسط سبحان   | 

امیر قربانی گفت: ما امروز به این توانایی دست یافته‌ایم که علاوه بر بالگرد‌های رزمی، توان رزمی خود را بر روی سایر بالگرد‌ها نیز ایجاد کنیم تا آسمان کشورمان بیش از پیش شاهد خدمات فرزندان خود در هوانیروز باشد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس، امنیت آسمان کشور را مکمل امنیت زمینی دانست و اظهار داشت: ما امروز به این توانایی دست یافته‌ایم که علاوه بر بالگرد‌های رزمی، توان رزمی خود را بر روی سایر بالگرد‌ها نیز ایجاد کنیم تا آسمان کشورمان بیش از پیش شاهد خدمات فرزندان خود در هوانیروز باشد.
وی با بیان اینکه در حال ارتقا توان رزمی بالگرد‌های خود برای ماموریت های گوناگون هستیم، افزود: امروز توانستیم بالگرد‌های پشتیبانی و ترابری خود را هم مسلح کنیم تا بتوانیم از آن‌ها نیز در سایر مأموریت‌ها استفاده کنیم.
فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: بالگرد‌های ترابری ما مانند بالگرد ۲۱۴، قادر هستند تا به‌صورت ۲۴ ساعته در سراسر شبانه‌روز عملیات خود را انجام دهند. این بالگرد‌ها در رزمایش‌های مختلف امتحان خود را پس داده‌اند و می‌توانند به‌عنوان یک پرنده استراتژیک و راهبردی در میدان نبرد نقش ایفا کنند.
وی با اشاره به نقش بی‌بدیل هوانیروز در خوزستان و انجام عملیات‌های بی‌نظیر به خصوص در شهر مسجدسلیمان که کمتر بدان پرداخته شده است، بیان کرد: راه اندازی موزه‌ها و دفاتر حفظ آثار کمک می‌کند که این حماسه‌ها در تمام نقاط کشور دیده شوند و مردم به خصوص نسل جوان ما بدانند که در زمان جنگ، چه تدابیر مهم و ایثارهای نهفته‌ای رخ داد که یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتد.
امیر قربانی گفت: دشمن را هیچ وقت حتی در زمان صلح و آرامش نباید دست کم گرفت چون کار دشمن، دشمنی کردن است و از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به ملت و کشور استفاده می‌کند؛ پس هم در زمین و هم در هوا باید همیشه خود را مجهز و مسلح نگه داریم که آسیب یا خطری، ملت شریف و نجیب مان را تهدید نکند


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ساعت 11:29  توسط سبحان   | 

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و نخبگان ارتقای سامانه برد بلند باور 373، با تاکید بر اینکه ارتقای سامانه باور 373 دستاورد بزرگ و مجموعه‌ای از دانش و فناوری‌های گوناگون، به روز و پیچیده است گفت: امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نمی‌گذارد این پیشرفت‌ها و ده‌ها موفقیت شیرینی خود را به ملت و به جهان نشان دهد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و نخبگان ارتقای سامانه برد بلند باور 373، ضمن تسلیت شهادت هموطنان در حوادث اخیر اظهار داشت: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی(ع) و نیز اغتشاشات اخیر را تسلیت عرض می‌کنم. آنهایی که با مشغول‌سازی و تضعیف توان دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی باعث این وضعیت شدند، باید جواب بدهند. البته حساب ما با شیطان بزرگ جداست، ما طراح هر دو را یکی می‌دانیم؛ هم طراحی و اجرای اغتشاشات و هم طراحی و اجرای ترور و کشتار و نا امنی. هر دو سرنخش آمریکا، رژیم صهیونیستی و تفکر مردود سعودی است.
وی افزود: پیامد محتوم انقلاب اسلامی سقوط نظام سلطه به سرکردگی آمریکاست که قطعا اتفاق خواهد افتاد و با فرو افتادن بت بزرگ، بت‌های کوچکتر نیز خود به خود فرو می‌ریزند.
فرمانده کل ارتش با اشاره به رونمایی از سامانه ارتقا یافته و دورایستای باور 373 گفت: این دستاورد بزرگ، توانایی (هدف قرار دادن پهپاد در 304 کیلومتری توسط سامانه باور 373) را به همه شما و همه کسانی که در خلق آن سهم دارند، از جمله صنایع دفاعی، نیروی پدافند هوایی ارتش، شرکت‌های دانش بنیان مرتبط و دانشگاه‌های پشتیبان تبریک عرض می‌کنم


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ساعت 21:39  توسط سبحان   | 

امیر سرتیپ حیدری گفت: استقرار ارتش جمهوری اسلامی در مرز‌ها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست. بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از پاسگاه ارتش در مرز دوغارون در شهرستان تایباد که امروز (سه‌شنبه) انجام شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش با عنایت الهی، آماده دفع هرگونه تهدید دشمنان است و امنیت را در مرز‌ها برقرار می‌کند.
وی افزود: استقرار ارتش در مرز‌ها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست. بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سربازان این نیرو، آماده‌اند که با جان‌فشانی از حدود و مرز‌های کشور دفاع کنند.
امیر سرتیپ حیدری یادآور شد: پیام کلی برای دشمنان این است که اگر خطایی انجام دهند، تومار عمرشان در کسری از زمان درهم پیچیده خواهد شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: یگان‌های لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) و قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش در مرز‌های شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل از مرزهای ایران اسلامی حفاظت و حراست می‌کنند


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ساعت 7:46  توسط سبحان   | 

امیر دریادار کاویانی گفت: برگزاری رزمایش مشترک دریایی با کشورهای چین و روسیه در برنامه‌های رزمایشی نیروی دریایی ارتش تا پایان سال جاری لحاظ شده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت توسعه قدرت دریایی و افزایش امنیت منطقه با همکاری کشورهای هم‌پیمان، اظهار داشت: برگزاری رزمایش مشترک دریایی با کشورهای چین و روسیه در برنامه‌های رزمایشی نیروی دریایی ارتش تا پایان سال جاری لحاظ شده است.
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش به‌منظور ارتقای توان رزمی و دفاع از منافع و منابع جمهوری اسلامی در عرصه آب‌های آزاد، سرزمینی و بین‌المللی این رزمایش‌ها را برگزار می‌کند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: اینکه کشورهای بزرگی همچون چین و روسیه تمایل دارند که با نیروی دریایی کشور ایران رزمایش برگزار کنند، بیانگر توانمندی بالای نیروهای مسلح به‌ویژه در حوزه دریایی است که ان‌شاءالله این رزمایش با توان فزاینده‌ای در عرصه دریا برگزار خواهد شد.
امیر دریادار کاویانی با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی ارتش در ساخت تجهیزات دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش امروز افتخار دارد که همه تجهیزات، امکانات و تسلیحات خود اعم از شناورهای سطحی و زیرسطحی و تجهیزات عملیاتی‌اش را در داخل کشور و توسط صنعتگران، دانشگاهیان و جوانان این مرز و بوم در یک تعامل گسترده تولید کند


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی دریایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ساعت 7:45  توسط سبحان   | 

بمناسبت 18 شهریور سالروز بازگشت مقتدرانه ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش ، امیر سرلشکر موسوی با تعدادی از طراحان، فرماندهان و دست اندرکاران اعزام این ناوگروه دیدار و از آنان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، بمناسبت 18 شهریور سالروز بازگشت مقتدرانه و افتخارآمیز ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش پس از 133 روز ماموریت دریایی و حضور در سه اقیانوس بزرگ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تعدادی از طراحان، فرماندهان و دست اندرکاران اعزام این ناوگروه دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده کل ارتش در این دیدار که با حضور امیر دریادار خانزادی دستیار فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در امور راهبردی انجام شد، ماموریت ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش را که به همت دریادلان نیروی دریایی ارتش و با اتکا به خودباوری جوانان و متخصصان کشور با استفاده از ناوشکن ایرانی سهند انجام شد، در تاریخ ماندگار عنوان کرد و گفت: مهمترین دستاورد این ماموریت دریایی که موجب اهتزاز پرچم ایران اسلامی در اقیانوس‌های دوردست شد، خودباوری وخوداتکایی بود که با وجود تحریم‌های ظالمانه و در سخت‌ترین شرایط حاصل شد و این اقدام ارزشمند، عزت و غرور مردم عزیز ایران سرافراز اسلامی را بیش از پیش فراهم ساخت.
وی افزود: این ماموریت که با طی مسیر طولانی ۴۵ هزار کیلومتری و عبور از 5 تنگه مهم راهبردی با صلابت انجام شد، نمادی از خواست ملی برای حضور در اقیانوس‌ها و بهره‌مندی از مواهب دریا و اشراف هر چه بیشتر اطلاعاتی و کسب تجربه بود.
امیر سرلشکر موسوی با اشاره به پیام محبت‌آمیز و تقریظ فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) بر گزارش عملکرد ناوگروه 75 در اقیانوس اطلس که فرمودند: «این اقدام شایسته، به نداجا، به ارتش و به کشور عزت بخشید» تصریح کرد: بی سابقه است که معظم‌له در یک اقدام نظامی هم پیام صادر فرمایند و هم تقریظ داشته باشند که این مهم بیانگر بزرگی و اهمیت اقدام نیروی دریایی ارتش برای حضور در آب‌های بین المللی و اقیانوس‌های دوردست جهان است و موجب دلگرمی بیش از پیش آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه دریادلان خدوم نیروی دریایی ارتش شده و روح امید را در آن‌ها زنده کرد


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی دریایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ساعت 19:8  توسط سبحان   | 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سامانه‌های موشکی جدید و شناورهای سطحی و زیرسطحی، همزمان با هفته دفاع مقدس و روز نیروی دریایی رونمایی و به سازمان رزم این نیرو الحاق می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به نقش فناوری و دانش در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: عملیات‌های موفقی در دوران دفاع مقدس انجام شد و استفاده از علم، دانش و فناوری با تکیه بر ایمان توانست مسیر جنگ را عوض کند و مدیریت جنگ در بالاترین سطح ممکن انجام شد.
وی افزود: امروز نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران پرونده و کارنامه‌ موفقی در همه ابعاد دارند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به رونمایی از تجهیزات نیروی دریایی در هفته دفاع مقدس، گفت: شناوری‌های سطحی و زیرسطحی و سامانه‌های موشکی جدید در هفته دفاع مقدس و هفتم آذر رونمایی و به سازمان رزم نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی دریایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ساعت 19:6  توسط سبحان   | 

امیر سرتیپ دوم غلامعلیان با تأکید بر اهمیّت و جایگاه پدافند هوایی گفت: امنیت هوایی کشور مرهون آمادگی چشمان همیشه بیدار کارکنان پدافند هوایی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش،امیر سرتیپ دوم غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی و ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور در دیدار با فرمانده گروه پدافند شهید صالحی کرمان که به مناسبت سالروز پدافند هوایی انجام شد، ضمن تبریک این روز به فرماندهی و کارکنان این یگان، با تأکید بر اهمیّت و جایگاه این نیرو گفت: امنیت هوایی کشور مرهون آمادگی چشمان همیشه بیدار کارکنان پدافند هوایی است.
وی افزود: امروزه قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که هیچ دشمنی جرأت تهدید کشور عزیزمان را نداشته و نخواهد داشت.
ارشد نظامی ارتش در جنوب‌شرق کشور با اشاره به اینکه مأموریت پدافند هوایی، دفاع مؤثر، مستمر و پایدار از آسمان کشور است، تصریح کرد: افسران جوان و متخصص پدافند هوایی با هوشیاری کامل، آسمان و مرزهای منطقه جنوب‌شرق را به صورت شبانه‌روزی رصد کرده و اجازه نفوذ مجهزترین پرنده‌های دشمن را به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی‌دهند


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ساعت 20:0  توسط سبحان   | 

امیر سرلشکر موسوی گفت: در آینده نزدیک رزمایش نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود و پس از آن نیز سلسله رزمایش‌های ارتش ادامه می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دوره ۳۳ مدیریت دفاعی دافوس ارتش، در جمع خبرنگاران درباره حراست از مرز‌های کشور، اظهار داشت: برای انجام این مهم یک سری برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌هایی در زمین، دریا و هوا چه بخش نیروی هوایی و چه در بخش پدافند هوایی دائماً در حال انجام است؛ به‌عنوان مثال، در بخشی از مرز‌های شرقی، غربی و در شمال غرب کشور نیروی زمینی ارتش مستقر است و در آسمان نیز به‌صورت ۲۴ ساعته پرواز هواپیما‌ها را به‌منظور نگهبانی از آسمان کشور داریم؛ همچنین نیروی پدافند هوایی ارتش نیز در اقصی نقاط کشور دائماً آسمان را رصد می‌کند تا اگر کوچک‌ترین ورود غیرمجازی رخ داده باشد با آن ورود برخورد کنند.
سرلشکر موسوی افزود: البته نیروی دریایی ارتش هم در آب‌های آزاد و مناطقی هم‌چون باب‌المندب، دریای سرخ، اقیانوس هند و در دریای عمان وظیفه حفاظت و حراست از منافع جمهوری اسلامی ایران و باز نگه‌داشتن خطوط کشتیرانی تجاری و نفتکش‌ها را بر عهده دارد که هر از گاهی اخبار درگیری‌های آن‌ها منتشر می‌شود.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های آموزشی و تدارکات آمادی، برای اینکه در بخش‌های تحقیقاتی بتوانیم همواره به‌روز باشیم و از تهدیدات و از دشمنان عقب نباشیم، نیاز داریم تا دائماً کار‌های تحقیقاتی صورت بگیرد؛ لذا این کار‌ها دائمی است؛ اما بنا به مقتضیات برای پیاده کردن آنچه که آموخته شده، برنامه‌هایی مانند برگزاری رزمایش هم داریم که معمولاً در رزمایش‌ها از تجهیزات و روش‌های جدید متناسب با آنچه که در مورد تهدیدات دشمنان رصد می‌شود، استفاده می‌کنیم تا بدانیم در برابر تهدیدات باید چگونه آماده باشیم و در مقابل آن‌ها انجام وظیفه کنیم


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ساعت 19:59  توسط سبحان   | 

فرمانده کل ارتش گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم، گفتمان مقاومت توانسته است امنیت پایدار را برای منطقه به ارمغان بیاورد و آن را تضمین کند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات اخیر فلسطین گفت: الحمدالله، وعده خداوند متعال، قرآن کریم و آرمان امام خمینی(ره) و تدابیر راهبردی فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) در حال تحقق است و شاهد آثار آن هستیم.
وی قدرت امروز جبهه مقاومت را یکی از این آثار برشمرد و تصریح کرد: قدرت جبهه مقاومت امروز یکی از آثار تحقق وعده الهی در مسیر پیروزی مقابل کفار است و امروز این قدرت با اتکا به خداوند متعال، از سنگ به موشک تبدیل شده است.
فرمانده کل ارتش تأکید کرد: امروز قدرت دفاعی جبهه مقاومت به ویژه در فلسطین، دشمنان اسلام را دچار ترس و وحشت کرده و در حوزه موشکی و پهپادی به مرحله‌ای از اقتدار رسیده که رژیم صهیونیستی دنبال به تأخیر انداختن زوال خود است.
امیر سرلشکر موسوی گفت: این حد از بازدارندگی جبهه مقاومت قابل تقدیر است و به زودی شاهد پیروزی نهایی ملت عزیز فلسطین و تحقق آرمان‌های آن کشور و زوال رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
فرمانده کل ارتش، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدرت و توان بازدارندگی محور مقاومت، گفت: قدرت دفاعی جبهه مقاومت که اکنون خواب را از چشم بدخواهان ربوده است، نشأت گرفته از ایده مقاومتی است که حضرت امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب و در ادامه این خط روشن رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بر آن تأکید کردند و آن را رمز موفقیت کشور و ملت بیان فرمودند


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ساعت 23:9  توسط سبحان   | 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیش بینی ما این است که حداقل ظرف دو سال آینده ناو آموزشی خلیج فارس را به ناوگان نیروی دریایی ارتش الحاق کنیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با برنا، در خصوص دستاوردهای نیروی دریایی ارتش گفت: با توجه به ویژگی‌ها و ساختار زیردریایی بعثت، مراحل طراحی مفهومی و همه بخش‌های نظری و احصاء فناوری‌های آن تمام شده و در مرحله ساخت قرار گرفته است که روند و سرعت خوبی دارد؛ با توجه به مسائل تکنیکی زمان به آب انداختن این زیردریایی در حال حاضر مشخص نیست.
وی در خصوص زیردریایی کلاس فاتح اظهار داشت: همه توانمندی‌ها از بُعد فنی و تجهیزاتی احصاء شده و فروند دوم و سوم فاتح در حال ساخت است؛ تعداد آن بستگی به تدبیر ستادی دارد و با توجه به میزان تهدیدات در نهایت تعدادش مشخص می‌شود اما مهم‌ترین نکته این است که محدودیتی برای ساخت نداریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در مورد ناو آموزشی خلیج فارس خاطرنشان کرد: بنیان و بنای ما بر این است که حتما از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود. بر همین اساس عزیزانی را به عرصه آوردیم که هم در این حوزه کسب تجربه و هم به نیروی دریایی کمک کنند. یک بلوک این ناو کامل شده است و در شرکت کشتی‌سازی در خلیج فارس مراحل بعدی آن انجام می‌شود. پیش بینی ما این است که حداقل ظرف دو سال آینده بتوانیم آن را به ناوگان نیروی دریایی ارتش الحاق کنیم.
امیر دریادار ایرانی در خصوص به‌کارگیری موشک کروز با برد بالای 1000 تصریح کرد: در حوزه موشکی قطعا همه به دنبال این هستند که موشک‌های با برد بیشتری داشته باشند چون حوزه اقیانوسی و دارای شعاع عملیاتی بزرگی است


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی دریایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ساعت 23:7  توسط سبحان   | 

دهمین ناوگروه صلح و دوستی در دریای خزر در میان استقبال مسئولین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام مأموریت خود عصر روز چهارشنبه به کشور بازگشت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، ناخدا یکم حمید قنبری معاون هماهنگ کننده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا( ع ) در مراسم استقبال از ناوگروه های پیکان و جوشن اظهار داشت: زمانی برای ما تعیین می‍شد تا در دریای خزر واحد نظامی داشته باشیم اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی، نیروی دریایی ارتش ثابت کرد تا آخرین نفس ایستاده است و تن به خفت و زور نمی دهد.
وی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد همزمان با اعزام ناوگروه هشتاد و چهارم در جنوب کشور می تواند دهمین ناوگروه را در شمال کشور راهی دریای خزر کند و در فاصله ای کوتاه ناو گروه دیگری را عازم مسابقات جام دریا خواهد کرد.
ناخدا یکم قنبری این ناوگروه ها را پیام آور صلح و دوستی اعلام کرد و گفت: آنچه ارتش جمهوری اسلامی ایران را از سایر ارتش های جهان متمایز می کند رعایت شعائر اسلامی و روحیه سلحشوری، جهاد، ایمان به خدا و توکل بر ذات اقدس اوست.
گفتنی است، این ناوگروه دهمین ناوگروه اعزامی به دریای خزر و پنجمین ناوگروه اعزامی به کشور روسیه بود .
دهمین ناوگروه رزمی، آموزشی نیروی دریایی ارتش که با هدف شرکت در رژه دریایی جمهوری فدراتیو روسیه عازم این کشور شده بود عصر امروز پس از ۶ روز وارد منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بندر انزلی شد.
در این ماموریت شناورهای پیکان و جوشن منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بندر انزلی حضور داشتند


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی دریایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ساعت 21:59  توسط سبحان   | 

امیر سرتیپ حیدری از یگان‌های مستقر در تیپ ۱۶۴ متحرک هجومی پیرانشهر بازدید کرد و توان رزمی این تیپ را مورد پایش قرار داد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدیدی که از یگان‌های مستقر در تیپ 164 متحرک هجومی پیرانشهر داشت از این منطقه، به عنوان یکی از مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس یاد کرد که شهدای والامقامی را تقدیم کشور کرده است و گفت: آذربایجان غربی با وجود قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب کشور، یکی از قطب‌های اصلی و شاکله یگان‌های نیروی زمینی ارتش است و هدف از این بازدیدها، پایش وضعیت رزمی یگان‌های رزمی و یگان‌های مستقر در این تیپ‌هاست.
امیر سرتیپ حیدری در بازدیدی که از دستاوردهای رزمی این تیپ داشت، قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب کشور را دارای توان رزمی بالایی دانست و اظهار داشت: دستاوردها و ابتکارات این یگان‌ها، نشانه اوج آمادگی رزمی و نویدبخش آمادگی پایدار و خودکفایی در رسیدن به نهضت روی پای خود ایستادن طبق فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ارتقای مقام و منزلت کارکنان را یکی از اهداف مهم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ان‌شاءالله در بازه زمانی کوتاهی، شاهد خانه‌دار شدن بیشتر کارکنان خواهیم بود


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ساعت 21:28  توسط سبحان   | 

ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با پنجم مردادماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و شکست مفتضحانه منافقین در تجاوز به ایران اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ ( فجر- ١٤)
بی تردید پروردگارت در کمین‌گاه است.
نقشه شوم دشمنان قسم خورده کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شکست انقلاب اسلامی، پس از ناکامی‌های فراوان که در لوای توطئه‌ها، ترورها، هجمه‌ها و از همه مهم‌تر و وسیع‌تر تهاجم هشت ساله به کشور به سرانجام نرسید، چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی ایران، از آستین پلیدترین و روسیاه‌ترین انسان‌ها به در آمد و منافقین خائن و وطن‌فروش طی عملیاتی موسوم به «فروغ جاویدان»، به قصد نابودی انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی، از مناطق غربی کشور به ایران اسلامی حمله کردند.
عملیات مذبوحانه منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران فرصتی مناسب برای نابودی این قشر کوته‌فکر و مزدور فراهم آورد و موجب در هم پیچیده شدن طومار منافقین در کمینگاهی شد که رزمندگان اسلام با تأسی به آیه "انک لبالمرصاد" برای آنها فراهم آورده بودند.
عملیات غرورآفرین مرصاد که به صورت هوایی و زمینی در قالب اقدام کوبنده رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی و نقش چشمگیر شهید صیادشیرازی و خلبانان غیور هوانیروز و نیروی هوایی در پشتیبانی از نیروهای رزمنده انجام شد، درس‌های بسیاری به همراه داشت و بیش از پیش  نقش مذبوحانه و ماهیت گروهک تروریستی منافقین به عنوان پیاده نظام و ستون پنجم دشمنان قسم خورده ایران سربلند اسلامی آشکار گشت و از سویی هوشیاری، حفظ وحدت و یکپارچگی ملی، باعث شکست دشمنان و وطن‌فروشان شد.
دشمنان کشور نیز تحلیل غلط خود از وضعیت آمادگی‌ دفاعی رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح را با تمام وجود لمس کردند و مزدورانی را که سال‌ها با میلیون‌ها دلار هزینه پرورش داده بودند، از دست رفته دیدند.
همچنین در این روز، ۱۹ تن از رزمندگان غیور نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایت رادار سوباشی در مقابله با حمله ناجوانمردانه دشمن جانانه ایستادگی کرده، با تقدیم خون‌شان، نام خود و سایت سوباشی را تا ابد جاودانه ساختند‌. 
ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد و شهدای سایت سوباشی، بار دیگر با اشاره به اینکه بازخوانی حوادث می‌تواند ضمن ایجاد هوشمندی و بصیرت در جامعه، کشور را از گزند توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان مصون بدارد، به ضرورت مرور جنایت‌های منافقین و درس‌ها و عبرت‌های تاریخی عملکرد این فرقه منفور و پلید برای آگاهی و شناخت مستمر اقشار و آحاد مردم به ویژه نسل جوان جامعه اسلامی تأکید و تصریح کرده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تحت هدایت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با هوشیاری تمام، در صیانت از ملت، نظام و کشور لحظه‌ای تردید به خود راه نداده و در صورت خیال باطل متجاوزین برای دست‌اندازی به ایران اسلامی، آن چنان درس عبرتی به آنان خواهند داد که تا همیشه تاریخ به یادگار بماند


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ساعت 21:14  توسط سبحان   | 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سازمان ملل متحد در سند معتبری که اخیرا منتشر شده حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی برای برقراری امنیت را تمجید کرده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین استقبال از هشتاد و یکمین ناوگروه اعزامی این نیرو  به آب‌های بین‌المللی که در منطقه یکم امامت برگزار شد، تلاش‌های کارکنان اعزامی به ماموریت و صبر و استقامت خانواده‌های آنان را ستود و گفت: اقتدار آفرینی نیروهای ارتش و خانواده‌های آنان مورد توجه جامعه جهانی است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: با وجود همه فشارهایی که دشمنان جمهوری اسلامی، علیه میهن عزیزمان بوجود آورده‌اند نیروی دریایی راهبردی ارتش توانسته است با تجهیزات به روز در صحنه دریاها حضور داشته باشد.
امیر ایرانی ادامه داد: در این حضور مقتدرانه، هر شناوری که در وضعیت اضطرار قرار گیرد و درخواست کمک کند، نیروی دریایی راهبردی به عنوان اولین نیروی عمل کننده در صحنه حاضر شده و برای ایجاد ایمنی و امنیت، عملیات می‌کند.
وی گفت: قدرت عملیاتی یگان‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های بین‌المللی به گونه‌ای است که در یک عملیات خنثی‌سازی دزدی دریایی، تلاش بر این است تا امنیت به نحوی برقرار شود که به هیچ‌کس آسیبی وارد نشود.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به سند معتبری که اخیراً توسط سازمان ملل متحد منتشر شده است، تصریح کرد: در بخشی از این سند، به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریاها در راستای برقراری امنیت اشاره شده و از کمک و همکاری حیاتی ارائه شده برای کمک به کشتی‌ها و اقداماتی نظیر تاکتیک‌های پیشگیرانه و ضد دزدی دریایی که منجر به کاهش تعداد حملات دزدان دریایی گشته تقدیر و تشکر شده است


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی دریایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ساعت 20:49  توسط سبحان   | 

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: پدافند هوایی متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد می تواند در ارتقای توان دفاعی کشور نقش خطیر و ارزنده ای را ایفا کند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در جمع فرماندهان مرکز کنترل و فرماندهی این نیرو، اظهار داشت: تاثیر قدرت برتر پدافند هوایی در توان بازدارندگی کشورمان در عرصه  بین المللی بسیار حائز اهمیت است و امروز پدافند هوایی از کارآمدترین ارکان دفاع ملی در تقابل با بیگانگان بشمار می‌رود.
امیر سرتیپ الهامی، خاطر نشان کرد: توانایی، قابلیت و ظرفیت نیروی پدافند هوایی ارتش در استفاده از نخبگان داخلی و تکیه بر دانش بومی متخصصان علوم پدافندی در راستای افزایش توان دفاعی که موجب ارتقای قدرت ملی شده است بسیار چشمگیر است.
وی، افزود: پدافند هوایی متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد می‌تواند در ارتقای توان دفاعی کشور نقش خطیر و ارزنده‌ای ایفا کند.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تمامی تحرکات و شیطنت‌های دشمنان در فراتر از مرزهای کشورمان توسط غیورمندان پدافند هوایی با دقت رصد می شود، تصریح کرد:کوچکترین تهدید علیه آب و خاک ایران عزیز با سیلی کوبنده کارکنان هوشیار و متعهد پدافند هوایی مواجه می شود


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ساعت 20:47  توسط سبحان   | 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: در این پیچش تاریخی به زودی شاهد اتفاقات بسیاری خواهیم بود که دنیا معجزه مدیریت انقلابی امام و رهبری را خواهد دید.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد ۵ تن آل عبا سمنان با تبریک دهه ولایت، گرامیداشت یاد شهدای 15 خرداد و تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گفت: ما وارث حکومتی اسلامی هستیم که آرزوی همه معصومان بوده است. داغ رحلت امام بسیار سنگین و هنوز هم قلب مردم از این مصیبت با وجود گذشت سال‌ها آرام نگرفته است.
وی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند: «امام روح انقلاب است.»؛ این یعنی تا زمانی که نام، یاد و مرام این روح زنده است، انقلاب هم زنده است. بنابراین همه ما موظف هستیم روح انقلاب را نسل به نسل منتقل کنیم تا انقلاب‌مان ادامه پیدا کند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تبریک سالروز انتصاب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان جانشین امام خمینی(ره) تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که امروز عَلَم انقلاب در دست شاگرد امام است. اگر پرچمداری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نبود تا الان آمریکایی‌ها نسخه انقلاب را پیچیده بودند. ایشان بارها دشمنان را در رینگ تاریخ قرار داده و عرصه را بر آنها تنگ کرده‌اند و این عرصه در آینده تنگ‌تر هم خواهد شد. در این پیچش تاریخی به زودی شاهد اتفاقات بسیاری خواهیم بود که دنیا معجزه مدیریت انقلابی امام و رهبری را خواهد دید.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به چند مورد از ویژگی‌های مکتب سیاسی امام راحل، عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: «انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجت (ارواحنا‌فداه) است.» همه می‌دانند که امام راحل هر پیش‌بینی‌ کرده صادق بوده است. ایشان در خشت خام چیزهایی را می‌دید که ما در آیینه شفاف نمی‌توانیم ببینیم.


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ساعت 21:9  توسط سبحان   | 

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی در تضاد با نظام سلطه جهانی است، گفت: دشمن با راه اندازی جنگ هیبریدی در صدد برهم زدن و نهایتا فروپاشی نظام اسلامی است. 
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب در جمع کارکنان و خانواده‌های این یگان با گرامیداشت ایام رحلت حضرت امام(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در یک جنگ تمام عیار شناختی قرار گرفته است که با ابزارهای مختلف رسانه‌ای از سوی دشمنان مورد تهاجم قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی در تضاد با نظام سلطه جهانی است و به همین دلیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد انواع و اقسام ترفندها علیه جمهوری اسلامی هستیم، افزود: دشمن با راه اندازی جنگ هیبریدی در صدد برهم زدن و نهایتا فروپاشی نظام اسلامی است.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب بااشاره به اینکه جنگ شناختی امکانات و تجهیزات خاص خودش را می‌طلبد، گفت: ممکن است خود افراد یک جامعه خواسته یا ناخواسته در ردیف سربازان جنگ شناختی قرار گیرند که لازم است ضمن آشنایی عموم مردم با ماهیت این جنگ بتوانیم ابتکار عمل را به دست بگیریم و تمام هجمه‌های حاصل از آن را دفع کنیم


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ساعت 21:8  توسط سبحان   | 

 امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: افزایش دقت سامانه‌های موشکی، راداری و تسلیحات پدافندی، ماحصل اعتماد به توان داخلی، تخصص بومی جوانان و تعهد پیشکسوتان پدافندی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در گروه پدافند هوایی زاهدان، بخش‌های عملیاتی، آمادگی رزمی و توانمندی دفاعی این گروه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ذکاوت و هوشیاری مجموعه پدافند هوایی ارتش در مقابله با تغییر ماهیت تهدیدات به‌روز و راهبردی است گفت: افزایش دقت سامانه‌های موشکی، راداری و تسلیحات پدافندی، ماحصل اعتماد به توان داخلی، تخصص بومی جوانان و تعهد پیشکسوتان پدافندی است.
امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به بکارگیری تسلیحات گسترده و متنوع پدافندی در راستای دفاع چند لایه مرزهای هوایی کشورمان اظهار داشت: توانمندی‌های پدافند هوایی ارتش، عرصه را بر جولاندهی بیگانگان تنگ‌تر کرده است.
وی با ابراز رضایت از آمادگی رزمی یگان‌های نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست و نیروی پدافند هوایی ارتش در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از کشور است. قدرت دفاعی ما برای ملت پشتوانه امنیت است چون بدون امنیت همه ارزش‌های کشور دچار مشکل می‌شود


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ساعت 21:6  توسط سبحان   | 

 امیر سرتیپ دوم تقی خانی، جایگاه پهپاد را در ارتش و نیروهای مسلح بسیار ویژه توصیف کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش ضمن تسلیت به مردم آبادان در گفت و گو  با برنامه "رویداد" گفت: ارتش در حوزه پهپادی رشد کمی و کیفی چشمگیری داشته و مدتهاست خط تولید برخی پهپادها را راه‌اندازی کرده است.
وی طراحی و تولید و تجهیز پهپادها  را اقدامی متکی  به دانش‌ و فناوری خواند و ادامه داد: ما بخشهایی از این دستاوردها را در پایگاه پهپادی راهبردی ۳۱۳ ارائه دادیم و جدا از انواع پهپادهای شناسایی، رزمی و انهدامی ، گونه های متنوعی ازمهمات جدید  ایرانی در معرض دید  قرار دادیم.
سخنگوی ارتش با اشاره به وجود پهپاد های ارتقا یافته و پهپاد جدید ضد رادار امید خاطر نشان کرد: موشک حیدر 1 نیروی زمینی ارتش توسط پهپادهای بزرگ حمل شده و با برد 200 کیلومتر اهداف را از دور نشانه می گیرد.
حیدر 2 نیز یک پهپاد° کروز با برد چند صد کیلومتر است که توسط نیروی زمینی طراحی شده و می تواند ماموریت‌های ابلاغی را صدها کیلومتر دورتر به انجام برساند.
امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی با تاکید بر ایرانی بودن مجموعه  بمب ها، موشک‌ها، راکت ها و تجهیزات نصب شده بر روی پهپادها   گفت: این دستاوردها، محصول ذهن خلاق جوانان ارتش، وزارت دفاع و شرکت های دانش بنیان است که دشمن را از هر اقدام نابخردانه علیه جمهوری اسلامی بر حذر می‌دارد.
سخنگوی ارتش افزود: امروز شیوه‌های ترکیبی نبرد جایگاه ویژه ای برای پهپادها ایجاد کرده است.
وی با بیان این که  بالگرد، هواپیما، تانک، ناو و دیگر تجهیزات سازمانهای نیروهای مسلح، همچنان جایگاه ویژه خود را در سازمان رزم  دارند، افزود : تغییر شکل و شیوه تهدیدات و نیازهای امروز ایجاب می‌کند از تجهیزات و شیوهای دیگری نیز استفاده کنیم که پهپادها با قابلیت های مختلف،  ماموریت های متناسب با نیازها را در ۴ نیروی زمینی، پدافند، هوایی و دریایی اجرا می کنند


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ساعت 21:4  توسط سبحان   | 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوشهر گفت:  امروز سلاح اصلی دشمن فضای مجازی است و این سلاح برای ما آفتی است که جوانان و خانواده‌ها را درگیر کرده و در این حوزه تا حدی ضعیف عمل شده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش: امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در یادواره ۳۶ تن از شهدای هفت روستای بخش مرکزی نوشهر در مسجد امیر رود، با بیان اینکه آنچه امروز باعث شده است کشتی نظام جمهوری اسلامی در دنیای پرتلاطم، پرصلابت ایستاده و طی مسیر کند، مرهون کشتی‌بانیِ هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، اظهار کرد: خون هایی که برای آزادسازی خرمشهر ریخته شد از گوشه گوشه کشور بود بنابراین خرمشهر یعنی سرتاسر ایران اسلامی و این روز، روز پرافتخاری است.
وی به شهادت و ترور شهید صیاد خدایی در چند روز اخیر در مقابل منزلش اشاره کرد و افزود: دشمنان هنوز نفهمیده‌اند ایران کجاست و ایرانی ها چه کسانی هستند و در این مسیر بازشده به جای هر شهید صدها و هزاران نفر دیگر برمی خیزد.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نفوذ برخی حربه های دشمن را در کشور ناشی از غفلت ما علیرغم تاکیدات و هشدارهای رهبری عنوان کرد و ادامه داد: هزینه مقابله با حیله ها و نقشه‌های دشمن سنگین است، این هزینه آن همان ارزشی است که به عنوان‌ ارزش‌های نظام و مردم غیور مطرح است.
وی تصریح کرد: هزاران کانال در فضای مجازی برای منحرف کردن جوانان از مسیر انقلاب توسط دشمنان نطام بوجود آمده است که نباید غفلت کرد اما متاسفانه برخی دچار غفلت می شوند. امروز سلاح اصلی دشمن فضای مجازی است و این سلاح برای ما آفتی است که جوانان و خانواده‌ها را درگیر کرده و در این حوزه تا حدی ضعیف عمل شده است.
امیر دریادار ایرانی،  اقتدار امروز نظام را مرهون خون شهدا دانست و یادآور شد: اگر در همه عرصه ها حضور داریم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان برافراشته می‌شود با اتکا به مردم کشور است


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی دریایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  جمعه ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ساعت 22:31  توسط سبحان   | 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای دفع هرگونه تجاوز و تهدید احتمالی علیه جمهوری اسلامی ایران، در عالی‌ترین سطح ممکن آماده پاسخگویی هستیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش: امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش  در حاشیه همایش جهاد تبیین که در قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، این اقتدار را منبعث از رهبری حاکم بر کشور و در رکاب ولی فقیه بودن دانست.
وی با بیان اینکه در حوزه تجهیرات دفاعی به خودکفایی رسیده ایم افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  در عرصه خودکفایی گام‌های بلندی برداشته اند، هم اکنون در تمامی زمینه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌بریم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند، تاکید کرد: برای دفع هرگونه تجاوز و تهدید احتمالی در عالی ترین سطح ممکن، امکان پاسخگویی را داریم.
امیر سرتیپ حیدری در ادامه به موضوع "جهاد تبیین" اشاره کرد که از سوی فرمانده معظم کل قوا مورد تاکید قرار گرفته و افزود: بنا بر تاکیدات معظم له، جهاد تبیین فریضه‌ای فوری، ضروری و همگانی است.
وی از تشکیل هیات جهاد تبیین در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و عنوان کرد: این هیات با حضور در تمامی مراکز و یگان‌های نیروی زمینی فریضه جهاد تبیین را برابر منویات مقام معظم رهبری پیاده سازی می کنند ، ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی آفریده و به آن مفتخریم، اقتدار، توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که نظام جمهوری اسلامی به آن دست یافته و... را از جمله مهمترین مواردی دانست که در جهاد تبیین مورد توجه قرار می‌گیرد.
 امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه بخشی از مباحث جهاد تبیین به برنامه‌های امسال اختصاص دارد، تاکید کرد: یکی از مهمترین این برنامه‌ها در کنار پرداختن به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، موضوع جهاد "خانه‌سازی" است


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, میثاق نیوز, نیروی زمینی
+ نوشته شده در  جمعه ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ساعت 22:30  توسط سبحان   | 

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: سوم خرداد تبلور ایثار، شهادت و حماسه آفرینی‌های مجاهدانه است که هیچگاه از یادها نخواهد رفت، چرا که این روز یک واقعه تکرار نشدنی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر که درستاد این نیرو و با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان این نیرو برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت شهادت شهید پاسدار حسن صیادخدایی به دست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خردادماه روز مقاومت، ایثار، شهادت و حماسه آفرینی‌های مجاهدانه سربازان ولایی و الهی است که همواره در تارک تاریخ به یادگار می‌ماند و بی‌تردید چنین روزی خار چشم دشمنان نظام و سردمداران استکبار جهانی است.
وی در ادامه با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر این که خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، این پیام بسیار ارزشمندی برای تمامی رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی داشت که ما همه سرباز خداوند و ولایت هستیم و به این سربازی افتخار می‌کنیم


برچسب‌ها: پاتوق خبرهای روز, ارتش جمهوری اسلامی ایران, نیروی هوایی, میثاق نیوز
+ نوشته شده در  دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ساعت 22:52  توسط سبحان   |